11 de outubro de 2018

ANA PESSOA: MARY JOHN





" Qualquer día escrevo-te uma carta, um postal, um bilhete. No final vou assinar o meu nome. Sublinhar o meu nome assim:
Maria Joao"


Cando hai un par de meses Matilde, unha encantadora adolescente portuguesa (e gran lectora por certo) me recomendou Mary John e faloume de Ana Pessoa, non imaxinei que me ía namorar da prosa desta autora.

Con Mary John regresei ao mundo adolescente máis puro, as inquedanzas, as inseguridades, a busca de si propio. A protagonista desta fermosa novela debe trasladarse do seu mundo a unha cidade nova a causa do traballo da súa nai e escribe "uma carta, um postal, um bilhete" moi longo e espontáneo a Julio, o seu pirata, o seu amigo da nenez (talvez o seu namorado platónico) que queda atrás.

 
Novas amizades, nova escola, a descuberta do amor, do teatro, o mundo de Maria Joao cunha prosa moi fluída, áxil, chea de coloquialismos e xiros propios da idade que nos arrastra polas súas emocións, polas súas sensacións máis íntimas.


De Mary John a María Joao descorre unha lectura agradável que nos engancha ata o remate da novela.



" Conta-me a tua história.
Qual história
A tua. Quem és, de onde vens, o que fazes aqui.
Isso é uma história muito comprida.
Faz un resumo.
Eu fiz un resumo da minha vida e o Daniel fez um resumo da vida"


Unha atractiva edición a desta novela coas ilustracións de Bernardo P. Carvalho, azuis e brancas, coma as cores do mundo da protagonista.


Ningún comentario:

Publicar un comentario